dagen efter kvällen före...

OK, sammanfatta gårdagen.


Dagens mest komiska: Mathias stoppar ner brödkniven i sin väska och kör spetsen rakt in i en ölburk

Dagens uppföljare:
08:an öppnar sin flaska bubblande, och allt sprutar ner Mathias (som nu har både öl och bubblande på sig som långsamt får torka in i kläderna tillsammans med leran från marken)

Kvällens bord: var tyvärr inte vi, utan de som sjöng Kungasången i megafon

Kvällens sämsta replik: "Skulle du vilja slå mig följe?"

Kvällens disappointment: ingen efterrätt

Dagens/kvällens understatement: Erica "Vi blir några minuter sena" (de kom en halvtimme efter tiden vi bestämt. Två gånger!)


Ja, och i övrigt kan man väl säga att inget funkar så bra på ett dansgolv fullt av fulla studenter som svenska klassiker av typen Främling, Sommartider, Vi var oslagbara etc. Folk vill helt enkelt fuldansa till saker de kan sjunga med i.


Kommentarer:
Postat av: Rickard

I min miljö är 30 minuter efter utsatt tid nästan stötande tidigt (jag gillar mina sydeuropéer) :-)

2006-05-01 @ 13:23:05
Postat av: Ican

Ok... jag ska lära mig att säga rätt tid nästa gång (eller jag ska försöka i alla fall....) Men det var kul på dansgolvet! i alla fall fram tills dess att dj:n började spela samma låtar om och om igen.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits