dåligt karnevalsväder...

Det har regnat nästan hela dagen. Och det kommer säkert att spöregna hela helgen. BARA för att det är karneval.

Inte för att jag ska göra något särskilt tror jag, har inte hittat något särskilt... Och det är inte dirket så att jag vill ströva runt i ett lerigt, regningt lundagård i tre dagar bara för att.

Ska dock införskaffa lite najsiga karnevalssaker, glo på tåget och försöka pina i mig en öl (vaddå? det är faktiskt tradition!).

Och om vädret är för äckligt har jag inget annat val än att stanna hemma och titta på Eurovision på lördag. Hehe...  

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Snälla snälla köp ett par öl åt mig? Du har nog förstått sedan länge att jag blivit alkoholist, och inte längre nöjer mig med bara kärlek och mat. Jag behöver alko. Malt, humle, jäst och vatten. Bayerska renhetslagar. Kalorier. Får inte vika en tum från dieten. Äpple, kebab, äpple, öl, öl, äpple. Puss!

2006-05-18 @ 21:16:32
Postat av: Ican

Jaaaaa... eurovision, klart du ska se på det! sitter och ser på första delen nu.

Postat av: Ida Annie

Innid, kan inte du lägga upp en bild på dig, är nyfiken på hur du ser ut ^^

2006-05-19 @ 21:41:35
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Anonym

Lundakarneval?

http://mobilblogg.sydsvenskan.se/cache/ttf/02d3e9a3602d4f66fe.jpg

2006-05-20 @ 14:06:11

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits