karneval... nu ska vi dansa fram i tusen tal...

Var och såg karnevalståget igår.

Väder: sådär... duggade lite när vi väntade, och sedan när vi skulle gå hem.
Väntan: lång. lite knappt 1½ timme.
Plats: sittplats på trotoarkant, mycket bra sikt.
Antal personer i tåget jag kände: åtminstone 3. kanske fler.
Antal gånger tågdeltagarna antastade mig: 7. 4 gånger för att få mig att prata och dansa med dem, en gång för att ge mig godis, och en gång för att kladda färg i ansiktet på mig.
Antal gånger "gubben med skylten" representerades: 3 som jag såg.

Hur var då tåget? Jodå, det var roligt. Fast jag hade klarat mig utan att ha blivit påhoppad så mycket!



Bilder kommer kanske senare...


Kommentarer:
Postat av: Rickard

Hoppas du har en bättre karnevalsdag idag! Gårdagen var tjockisrolig. Rentav skrivit om den, glo gärna. Puss!

Postat av: Emilia

hejsan, är det bra med dig?? Här är det bra! var hos kirurgen förra veckan på 6 mån kontrollen. Bad om fotona de tagit på mej. Så nu har jag bilden där ja är 15 innan ja fick ställningen och sen nu efter op:n!! du ska få se via msn nån gång när vi båda är inne. Sen har jag en tjej som heter sofie som ska göra en op under å över käken. Jag befodra henne till dej, hon är orolig över mycket. Har pratat massa me henne men eftersom du har bra nedskrivet så hör hon av sig till dej!

2006-05-23 @ 01:46:01
URL: http://viramia.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits