ooont i fötterna!

Skor skor skor... skor. Skor.Karin hade 25årsfest på AF igår. Jag hade för första gången på mig mina Wild Divaskor - idag har jag fruktansvärt ont i fötterna. Riktigt ont. Trots att jag använde Scholls Partyfeet. Efter 7 timmar i riktigt höga klackar (de är högre än man tror när man ser dem) så HAR man ont. Det bara är så.

Trevligt var det i alla fall. Väldigt god mat, bra musik och trevligt sällskap. Att gå hem var dock lite jobbigt - redan skitont i fötterna och när vi kom ut ur borgen stod polispiketen där och tog hand om någon/några från kulturen eller någon av nationerna.

Kommentarer:
Postat av: Lina

Ja, "vill man vara fin får man lida pin" som min mormor (mfl.)brukar säga :)

Postat av: Emma

Pa tal om skor... sa kanner jag mig tvingad att namna detta citat... Carrie fran Sex and the City: "It's really hard to walk in a single woman's shoes -- that's why you sometimes need really special shoes!" Fast du ar ju inte single, sa jag antar att citatet galler for stadgade personer ocksa! :)

2006-11-20 @ 01:37:41
URL: http://rumpkin.webblogg.se
Postat av: innid

På tal om Carrie och skor, känner jag mig tvingad att nämna detta citat "OH NO! MY 600 DOLLAR SHOES!"

2006-11-21 @ 17:16:26
URL: http://innid.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits