Trååkigt

Jag sitter här och försöker göra någon form av tidslinje för händelserna i Israel-Libanon i somras, men jag blir bara trött på det hela tiden, eftersom jag inser att det oundvikligt leder till gruppträffen imorgon. Blä. De kommer hit, och vi ska gå igenom hela redovisningen kl 3, samt sätta ihop någon form av powerpointpresentation. Och det verkar dessutom som om det bara är jag som har något hum överhuvudtaget om hur PP fungerar. Bläää.

Men jag har i alla fall gårdagens West Wing-avsnitt att se fram emot, det ligger där på DVD:n och väntar på mig. Oh yeah. Fast jag tycker fortfarande att det är lite väl mycket valkampanj och absolut för Bartlet.

Kommentarer:
Postat av: Ican

alltid jobbigt när man ska göra ett grupparbete och känner att ett stort ansvar vilar på sina axlar... eftersom ingen annan fattar allvaret i situationen. Hoppas det går bra!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits