Yey! Comviq vek sig!

Jag fick nyligen en räkning från comviq på 700 kr, pengar som kundservice hade sagt skulle dras från min pott, vilket uppenbarligen var felaktigt.

Först mailade jag och frågade vad detta berodde på (jag var till och med Mycket Trevlig!), och fick svaret att man inte får donera sin pott till cancerfonden - det är en "innehållstjänst" som läggs på fakturan som en ytterligare kostnad.

Så idag ringde jag, stålsatt till tänderna, beredd med hot om allmänna reklamationsnämnden och Sverker. Det behövdes inte. Jag fick vänta en massa när tjejen hörde sig för med andra personer, och tillslut kom de fram till att jag inte skulle behöva betala eftersom jag faktiskt hade blivit felinformerad. Jisses vad skönt! Nu har jag alltså 700 kr mer att spendera i Madrid. Yey!



Alltså: att sms:a till välgörenhetsnummer/betalnummer läggs på din telefonräkning, det dras INTE från din pott!

Kommentarer:
Postat av: Emma

Fast... ar det inte lite irriterande ocksa, nar man har forberett sig med varsta argsinta ni-ska-minsann-se-att-jag-har-ratt talet, och inte far lov att halla det...?

Postat av: sambon

hihihi... jag har jobb nu, hihihi :)

puss!

2006-11-17 @ 16:01:16
Postat av: Ican

GRATTIS rikard!!! Vilket av dem blev det??? Och innid skönt att de vek sig. Grattis igen Rikard!

2006-11-17 @ 18:58:47
URL: http://ican.webblogg.se
Postat av: Rickard

Det blev Hammarskiöld & Co! Se nedan. Hoho!

2006-11-18 @ 16:27:57
URL: http://www.hammarskiold.se
Postat av: Ican

Wow, det ser riktigt fint ut! Grattis!

2006-11-19 @ 21:11:01
URL: http://ican.webblogg.se
Postat av: Rickard

Tack!

2006-11-21 @ 19:58:12

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits