fortress of solitude

Jag och Sambon såg "Pirates of the Caribbean" igår på... um... femman tror jag. Till vårt stora nöje visade det sig att det var ingen mindre än Steve från Coupling som spelade rollen som tråkig man som ska gifta sig med den kvinnliga huvudrollen. STEVE!! Det blev en hel del skämt om "fortress of solitude", "Bruce's bar & grill" och "where're you going?" under kvällen. Hehe.

Första gången jag träffade på Steve var som Miles i "This life", nån som kommer ihåg den serien? Det närmar sig väl 10 år sen den gick i Sverige, men ändå? Sen dess har han i alla fall fastnat hos mig/oss som Steve, och det lär han inte ta sig ur. När han var polis i Miss Marple, så var han fortfarande Steve, och jag misstänker att han kommer att så förbli...

Kommentarer:
Postat av: Emma

Hehe, första gången jag såg Pirates satt jag och mumlade "Bruce's Bar & Grill" genom hela filmen... De andra biobesökarna tittade lite konstigt på mig när jag började fnissa så fort det var en scen med Norrington/Steve. (fast det kan förstås också ha varit mumlandet som de reagerade på...)

Postat av: Haspe

Yaaarrr!! Norrington är ingen Steve, Yaarr! han är en Norrington.

2006-09-24 @ 11:48:25
URL: http://haspe.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits