måndagkväll med flickorna

Ibland får man ta en kväll och äta middag med gamla kursare. Igår var en sådan kväll. Vi var hemma hos Helena och Jesper och åt lövbiff med sås och pommes. Oh yeah. Det roligaste var att krydduppdraget föll på mig och Helper (Bennifer-variant av Helena och Jesper, hehe) har en massa roliga kryddor. Eller, egentligen så är de vanliga kryddor som man blandar för att det ska bli roligt! Jesper verkade sådär nöjd med hur jag kryddade hans köttbullar (lövbiffen räckte inte riktigt till alla), jag hade verkligen på stora mängder ingefära, muskot, cayenne, flera sorters curry, ingefära, chilipulver, peppar, och en massa annat som jag inte kommer ihåg nu! Men han åt dem iaf!

Nu till kvällens stora upptäckt: på AGs har de en maskin där man får fylla sin egen påse med TOY! Tuggummi i lösvikt! Oh yeah! Hehe, jag fyllde Helenas påse JÄTTEMYCKET, men sen fick hon fylla min så det blev rättvist ändå. Lite i alla fall...


toy-maskinen, Jesper med gura, Helper tittar på bilder, Ercan grejar med en mobil (tror jag) och Majsan chillar.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits