Nu är väskan kommen...

...nu är väskan här! Titta så fin den är! Här har jag dessutom fyllt den med saker! Yey! Den innehåller alltså... Pärm+kollegieblock, plånbok, iPod, bricanylinhalator, plåster, sugtabletter med flour... ja det var nog allt för nu. Oh yeah. Visst är den fin? Och för bara 279 kr! Ordinarie pris: 349. Hehe. Jag tackar min lyckliga stjärna för Åhléns klubbkvällar och en vänligt sinnad Sambo. Han var ju den som fick utföra hjältedådet att handla när jag tvingades sitta på tidernas (näst) sämsta seminarium. Aldrig mer kvantitativ metod! (?)

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Önskar er två mycken lycka!

2006-09-28 @ 22:41:17
Postat av: Ican

Snygg väska... men du... har du blivit en man????

Postat av: innid

vaddå "blivit en man?"

2006-09-29 @ 09:18:31
URL: http://innid.webblogg.se
Postat av: Ican

där det står om dig, så står det "kön: man".

2006-09-29 @ 17:25:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits