ny webkamera någon?

Alltså, jag hade pappas webkamera förut men nu har jag gett den till min kära SysterB som är i Tyskland i ett år. Det är bara det att jag saknar det lite ibland, faktiskt. Det hade jag inte trott. Det som känns värst är tanken på att Sambon ska få något jobb eller någon praktikplats långt bort från mig i vår, och att vi då ska vara utan att se varandra. I och för sig så var det så i höstas, för mig i alla fall eftersom han då inte hade någon kamera. Kanske ska man köpa en till honom också? Så kan han visa katten och lägenheten för sina österrikiska kamrater, och jag kan känna mig lite tryggare inför framtiden...

Nån som vet nån bra och billig modell?

Kommentarer:
Postat av: ullis

Du kan få köpa min, något begagnade. 100 kr?
Det är en Logitech Quickcam har jag för mig att den heter. Funkar helt bra, men jag använder den _aldrig_.

2006-09-13 @ 16:25:02
Postat av: hannah

Locitech cameror är faktist riktigt bra. :)

Postat av: F

Jag har en också till övers..

2006-09-13 @ 23:35:29
URL: http://freddeland.blogspot.com
Postat av: Ican

Hej, ja vi har också tittat på webkamera, om logitech verkar riktigt bra. se bara till att välja någon med bra upplösning så att du får bra bild. kan återkomma när vi väl ska köpa vår (typ i oktober).

2006-09-15 @ 23:18:24
URL: http://ican.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits