smask!

Jag såg igår på en blogg att GB har lanserat en ny smak på klassikern Sandwich, som förövrigt är min all-time-favourite.


Såhär glad blir man om man äter nya GB Sandwich Lussebulle.


Den kostar i och för sig 1 kr mer än vanliga, och jag föredrar nog originalet framför den här (och framför  pepparkaksversionen också) för VAD SLÅR EGENTLIGEN CHOKLAD??! Den här smakade som... lussekise med vaniljglass. Kan helt klart rekommenderas.

Jag ger den... 4 brännisar! *



* jfr. Bengt Frithiofsson på tv4, "Jag ger den.... 4 solar!"

Kommentarer:
Postat av: Ican

Jag åt den häromdagen också. Tycker dock att själva kakan eller vad man ska kalla det var lite hårdare än på både den med choklad och pepparkakssmak. Men den smakade ju saffran och det är inte fel, men den slår varken pepparkaka eller choklad. Sen diskuterade Andreas och jag även varför det väljer att lansera den här glassen nu, det är flera månader kvar till jul. De kunde i alla fall väntat till slutet av oktober, början av november tycker jag.

Postat av: Rickard

Ja, vem är inte sugen på glass i november? ;)

2006-09-21 @ 09:59:26

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits