tentan i gång...

Tentan gick ut igår, och det tog typ 45 minuter innan jag hade fått hem och skrivit ut de tre artiklarna som ska analyseras. Dessutom så var instruktionerna till tentan 9 sidor; ca 3 som var frågeställningar, artikelinformation (så att vi skulle hitta dem i det interaktiva biblioteket) och sedan 6 sidor instruktioner om formatmallar, inlämning och annan formalia. Oh yeah.

Luxemburgo var här igår och drack av den nyimporterade ölen. Jag vågade dock inte prova någon av min "Diabolo Ice Lemon" eftersom jag ännu inte vet vad det har för effekt tillsammans med min kära
Pulmicort. Vid ett-tiden i natt så bestämde vi i alla fall att vi ska ha starwars-maraton nästa helg. Nån som har alla 6 filmerna på DVD att låna ut förresten?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits