terminsstart...

Igår kväll var det alltså upprop/introduktion på StatsB. Där var INGEN jag kände, och de som sa saker verkade inte särskilt... begåvade. T.ex. verkade det inte gå in i folks huvuden att de skulle lämna in LADOK-utdrag som styrkte deras behörighet om det var så att de hade läst StatsA vid annan ort. Inte ens när studievägledaren meddelade att alla som var osäkra bör göra det för att snabba på processen verkade diskussionen avslutad.

Lite illa är också att jag inte vet vad jag ska välja för inriktning efter metodkursen. Just nu lutar det åt "Samarbete och konflikt i internationell politik" som första, sedan "att bygga demokrati" eller "förvaltning, organisation och ledarskap" i någon ordning, men jag har inte bestämt vilken.

Förut funderade jag på Utrikespolitisk analys, men förutom att det verkade ganska tråkigt så var Björn lärare och jag tycker ganska illa om honom. Vet inte riktigt varför faktiskt...

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits