inspiration

Lina har bloggat några inspirerande inlägg om hur hon har gjort om i sitt sovrum samt rensat i röran. Jag funderar fortfarande på hur jag ska fixa min lägenhet så att den blir trevligare och mer individuell. Dessutom har jag faktiskt tagit ett första steg mot bättre ordning i min stora garderob och sorterat saker i pappkassar så att det nästan ser prydligt ut. Nästan.

Nu är det tentavecka, imorgon är det Valborg och det firas med pompa och ståt som vanligt. Eller ja... stadsparken som vanligt.

Kommentarer:
Postat av: Lina

Vad skönt att få det fixat. Kanske man får se några bilder på resultatet senare? :)

Postat av: Ican

Bra insats med garderoben! Men det är lite svårt att totalt individualisera de rummen... alla är rätt lika. Jag vet! Vi sätter upp en vägg i mitten och gör det till en tvåa!

2007-05-03 @ 08:18:14

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits