jobbat, badat, Lübeck, jobbat.

Jag jobbade i onsdags, fredags och idag. Inte hysteriskt inspirerande arbete, men det ger lite ectra pengar, och då är nöjet helt på min sida.

I lördags var jag inne i Malmö och gick på stan med mor, Erik, Hanna, Ulla och Ingmar, och sen tog vi oss ner till Västra hamnen och badade. Jag simmade mellan två bryggor, trots den enorma mängden maneter i vattnet. Inte behagligt. Vattnet var skönt, men det var väldigt äckligt med alla maneter och allt sjögräs.

Igår åkte jag och pappa ner till Lübeck och mötte syster B och alla hennes väskor på stationen (som vi även hittade efter många om och men. Nu har vi nog sett HELA Lübeck). På vägen hem besökte vi bordershop, men det blev inga mängder som köptes in eftersom hela bagageluckan i combin redan var full med väskor.

På torsdag åker jag upp till Stockholm för att hjälpa Särbon att flytta. Ojjoj, ska bli intressant att se nya lägenheten.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits