Studio 60 on the Sunset Strip

Så, vad tycker jag än så länge om Studio 60 on the Sunset Strip?

Första avsnittet var långt ifrån lika bra som West Wings första. Även här får man man se var det utspelas genom att kameran följer en person genom byggnaden. I West Wing får man följa med när Leo kommer till jobbet på morgonen, men här var det mycket plottrigare och snabbare och svårare att uppfatta hur det egentligen var uppbyggt.

Dialogen känns än så länge långt ifrån lika bra som West Wing, men jag tror att det kommer att förbättras när Matthew Perry och Bradley Whitford (Josh!) får ta över mer tid i rutan.

Det kändes dessutom lite konstigt att se Danny Concannon (och vad heter den skådisen egentligen? Ingen aning, Danny är en riktig person, eller hur Emma?!) i en sån roll. Jag menar... han är ju Danny!

Jaja... jag ska ge det en chans till, alla West Wing-fans jag har pratat med älskar den här serien.


image429

Kommentarer:
Postat av: Emma

Klart Danny ar en riktig person. OM han daremot skulle spelas av en skadespelare (rent hypotetiskt alltsa), sa skulle han heta Timothy Busfield.

Postat av: innid

Det tror jag inte på Emma. Jag tittade på IMDB, och hittade ABSOLUT inte någon som hette Timothy Busfield. Inte du heller, eller hur?!

2007-08-24 @ 18:15:23
URL: http://innid.webblogg.se
Postat av: Emma

Nej nej, inte jag heller. Jag hittade givetvis bara på. Fel av mig. Förlåt.

2007-08-26 @ 01:47:18
URL: http://rumpkin.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits