Önskelista!

OK, det lackar mot jul. Eftersom jag fick viss kritik i september för att jag inte la upp någon önskelista på bloggen, så gör jag väl det nu inför tomtedagen.

Jag önskar mig...

  • ...en extern hårddisk.
  • ...skjortor/blusar/toppar att ha till kostymen i vår
  • ...trådlös router
  • ...Saga af Götheborg-väskan (se tidigare inlägg)
  • ...bra böcker att läsa
  • ...Spearmints skiva "Paris in a Bottle"
  • ...Simpsonsfilmen på dvd kanske? Vet inte riktigt....
  • ...en fancy/rolig lunchlåda
  • ...ögonskuggebas från Make up store (ögonskugga av nyansen "vanilla")
  • ...sån concealer från Make up store som heter blue (täcker blå områden)
  • ...west wing säsong 5 på dvd
  • ...kanske nåt mer som jag inte kommer på just nu



Kommentarer:
Postat av: annika

En extern hårddisk, smart!

2007-12-15 @ 23:48:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits