Ensam på alla hjärtans dag

I dag är det alla hjärtans dag. Inget jag kände behov av att fira när jag hade sambon hos mig, men det är faktiskt lite jobbigt när alla andra pratar om allt gosigt de ska göra idag, och min pojke är 60 mil bort. Istället får jag underhålla mig själv vilket jag har gjort med House-avsnittet som sändes i USA igår (finns på tv-video.net). Senare ska jag kanske ta ett bad - jag har köpt en söt rosa badbomb eftersom jag måste passa på att utnyttja badkaret nu innan jag flyttar.

Alla hjärtansdagpresenter har blivit nästintill menlösa då det inte går att göra det bättre än
Sambons från förra året då han skickade mig en äkta sachertårta från Hotell Sacher i Wien och klarade leveransen med hjälp av kamrater.


Oavsett vilken dag på året det är så saknar jag min pojke när vi inte är tillsammans.


Schönbrunn
Möta  våren och pojken i Wien, 2006


Kommentarer:
Postat av: Bodil

Hej hej. Det var så gulligt förra året så det räckte för i år också. Själv var jag på middag med Daniel min nya bästis. Kolla bloggen. Det var sååååååååååå gott! Tjosan!

Postat av: Bodil

Hallå, uppdatera! Jag har läst, kommenterat, väntat... Kommer du att flytta då när jag är hemma förrestren? Jag kan ju hjälpa till lite. Kanske.

2007-02-17 @ 08:46:29
URL: http://bodilbrannstrom.blogspot.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits