torsdagssjuka

Jag vaknade tidigt imorse av att jag behövde kräkas. Och sen behövde jag kräkas igen.. Och igen... och igen. Så jag kräktes med 10-20 minuters mellanrum från 06:30 till ca 10:00 eller nåt. Sen somnade jag, utmattad och vaknade med ett ryck 12:26. Min mat-och-sov-och-tv-klocka sa "EMMERDALE!". Jag tog mig ut i vardagsrummet och satte på tv:n precis när vinjetten slutade. Vad sägs om det va?!

Jag har i alla fall mått bättre sedan dess. Efter Emmerdale såg jag sista-sista M*A*S*H, och det är ju hur långt som helst så jag hann dricka några koppar sött te och äta lite skorpor. Det tyckte magen om. Den har bara varit lite arg nu ikväll efter att jag ätit Keldas milda tomatsoppa till middag, men ännu har den inte gjort uppror på riktigt. Det är bra. Ska pallra mig till föreläsningen imorgon så jag inte missar för mycket. Men jag borde vara återställd tills dess.


Senaste avsnittet av House vill fortfarande inte ladda på tv-video.net, och peekvid ligger fortfarande nere. Så vem ska trösta innid?

Kommentarer:
Postat av: Ican

Inget vidare för lilla Innid... magen klagar och så vill inte House laddas ner. Mår du bättre nu? Om inte så KRYA PÅ DIG!

Postat av: Emma

Suck. Tror att jag haller pa att bli sjuk ocksa. Kanner det i halsen... hmm, undrar om jag ska traska ivag till biblioteket och se om jag kan hyra en film...

2007-02-09 @ 18:01:38
URL: http://rumpkin.webblogg.se
Postat av: innid

Emma! hyr liftaren! den är bra!

2007-02-10 @ 00:53:34
URL: http://innid.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits