..och sa loste sig allt. Nastan.

Storasyster kommer inte och halsar pa, de missade planet, vilket resulterar i att jag inte behover kanna mig skyldig nar jag forst koar for Harry Potter, och sedan laser Harry Potter fredag natt och lordag. Lite trakigt att hon inte kommer hit, jag hade ju till och med fatt ledigt!

Jag och Karin var och sag nya filmen i lordags nar jag slutat jobba vid halv tio. Efterat insag jag varfor de lagt bok och filmslapp sa nara inpa varandra - det blir naturligtvis en masspsykoseffekt. John var inne idag pa jobbet och snackade med mig och Jenny. Han sag filmen igar, och ska se den igen pa fredag for att komma i ratt stamning for nya boken. Jag har dessutom lovat honom att jag ska ga och koa ikladd mina arbetsklader (se Ylvas och Karins blogg for hur de ser ut. Det ar likadant som Ylvas) men bara om han foljer med och gor det han ocksa.

ojojoj. Apokalypsen ar nara. Bara 50 timmar bort faktiskt.

Kommentarer:
Postat av: Bodil

Ja, sorry att jag inte kunde komma. Vi gjorde verkligen allt för att komma med det där dumma planet, men det var not meant to be. Drog till Ungern och Budapest istället. Mycket trevligt och mycket varmt. Värmerekord på 43 grader, har tydligen aldrig varit så varmt i Budapest innan. Härligt att de slår på stort när man kommer :D Ja, ja. Såg att du fick tid att läsa Harry Potter istället, och det var ju bra.
Kram kram


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits