och tentan är inne på näst sista dagen...

kisen nannarIdag ska jag skriva som tusan (jag har fem sidor kvar att skriva. Men det ska gå!), jag ska hämta ut passet hos polisen, hämta ut tågbiljetterna för morgondagen samt köpa ett litet halsband till Imelda eftersom hon kanske kommer att vara ute och jaga lite i sommar.

Ikväll ska jag jobba igen, sista gången för terminen. Om jag har tur lyckas jag få ihop större delen av tentan då. Eller så spelar jag och Ercan helt enkelt Skip-Bo hela kvällen.

Kommentarer:
Postat av: Ercan

Vi har ännu så länge hunnit spelat en omgång skip-bo iaf! Nu sitter vi iofs med böckerna och "pluggar" väldigt effektivt, men vi har precis börjat så det bör vara ursäktat, tar ett tag att komma in i det hela.

2007-06-04 @ 16:57:53

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits