Jäkla AFB!

Så hyr man ett förråd. Dyrt. (eller ja, det är ju billigare än t.ex. Shurgard, men ändå dyrt). Så hämtar jag ut nycklarna i fredags eftermiddag strax innan de stängde. Och upptäcker när jag ska titta på förrådet att jag inte kan öppna källardörren med någon av nycklarna.

Idag tog jag så tag i problemet. Ringde först till kundcentret (som svarade direkt!!!) och förklarade situationen. Tjejen tog mitt namn och nummer och ringde upp efter ett tag och förklarade att jag fick ringa och stämma träff med min otäcka lilla bovärd för att få det att fungera. Så nu har jag en dejt med honom klockan 8 imorgon bitti för att försöka komma åt mitt förråd. Och jag hoppas verkligen att nyckeln börjar fungera till på lördag, för då ska jag agera slavdrivare och få mina och Nallens kamrater att bära möbler och lådor hit och dit.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits