Valborg



Det var Valborg i måndags och som ni alla vet betyder det fest i stadsparken i Studiestaden.
Jag fick toppen av en trafikkon på handen, och har fortfarande lite ont. Men då inte så ont som jag hade i måndags när jag nästan började fundera på om något var allvarligt skadat. Nu är det mest lite svullet och blått.

Efter att jag varit i stadsparken följde jag med mamma hem till hennes chef där deras deltagarna i deras just nu pågående kurs samlades och bjöd alla på mat från sina respektive kulturer vilket var väldigt gott och trevligt men förbannat kallt.

Bilder: Anderas och Ercan; Ercan och Mathias; Mathias och 08:an; jag; Anderas och lite folk; Ercan, Anderas och Fredde, 08:an bygger en macka; 08:an och Freddes mackmekarstation; Andreas och Johan (?); lite löst folk i parken; lite folk från mammas jobb/pågående kurs; mat som var kvar när alla tagit minst en gång.

Kommentarer:
Postat av: Ican

Valborg = kul. Men det var inte kul med din hand. Hur mår den nu? Fortfarande blå och svullen? Inget vidare. Synd att dina lärare envisades med att ha en tenta på gång just nu men den ska väl lämnas in idag och då kan jag väl få boka dig till House nästa vecka?

2007-05-03 @ 08:17:04
Postat av: innid

Nej, den ska lämnas in imorgon.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits