Det var minst sagt kvickt!

Amazon beräknade att paketet skulle landa hos mig fredagen den 23 november. Blev det så? Nej. När jag gick till jobbet så fick jag ett litet infall, nästan... en förnimmelse av något slag, att kolla posten en extra gång. Där, i postfacket, låg avin. Vad gör man då när man jobbar från det att man får avin, tills dess att ICA stänger? Man springer över till storasyster och ber henne hämta det. Så vi får se hur det har gått när jag kommer hem.

Med tanke på att vi beställde boxarna i måndagskväll och de har skickats från Storbritannien, så är det ganska snabbt marscherat.


Kommentarer:
Postat av: Ylva

Snäll som jag är så hämtade jag det! Behövde ändå köpa blåbärssylt...

2007-11-22 @ 19:11:27

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits