Förkylt och stressigt

Jag är jätteförkyld. Och nu har det flyttat in i andningssystemet också. Precis som förra året. Illa illa. Känns som om någon sitter på lungorna. Och jag tror jag har endel feber.

Men det där måste jag ignorera, för imorgon har vi presentation, och i övermorgon är sista föreläsningen på EU-kursen, och sen är det igång med att skriva den lilla hemtentan och våra små research papers som ska vara inne nästa fredag. Sen är det bara en vecka kvar innan det *@#¤%&#" kvantitativa arbetet ska vara inne. Najs. Och därefter är det allhelgonahelgen, och sen är det dags för den underbara lilla kandidatuppsatsen.

Idéer om vad jag kan skriva om, någon?

image456

Evita har intagit sin ge-matte-moraliskt-stöd-ställning.

Kommentarer:
Postat av: Karin

Jag förstår om det inte blir så mycket gjort när Evita ligger och är så söt och stjäl all uppmärksamhet från datorn :-)
Jag har tyvärr inga idéer men kämpa på och krya på dig!

Postat av: Ercan

Så snällt av henne att ge dig sitt stöd :). Hon är verkligen fin!

2007-10-18 @ 09:39:56

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits