MONGO!

Jag sitter med mitt paper. Suck.. Har ungefär halva kvar, men jag menar, jag har klarat av att skriva saker förut, eller hur? Problemet är bara att det inte blir bra. Det blir riktigt dåligt faktiskt.

Ännu värre är det att jag inte kan koncentrera mig då jag är väldigt uppspelt över att de ringde från EU-enheten på UD och sa att jag står på kortlistan för praktikplatser till våren. Hon skulle återkomma om jag ska komma upp nästa vecka eller veckan efter för att bli synad i fogarna. Läskigt, men häftigt.

Kommentarer:
Postat av: Emma

Wow! Grattis!

Postat av: innid

Tack tack, men jag tänker inte hoppa över bäcken innan jag har vädrat ugglor i liten tuva, eller hur det nu var. Och Emma, du har inte kommenterat min West Wing-mugg!

2007-10-25 @ 20:38:03
URL: http://innid.webblogg.se
Postat av: bodil

grattis grattis. du far det sakert. Sjalv har jag ocksa shoppat NARS har :D

2007-10-26 @ 02:44:22

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits