Mongotenta!

Jag vill slå vår käre lärare. Hårt. För det här blir bara inte bra, och det är helt klart HANS fel. Det var han som gav oss uppgiften, så då måste det vara honom det är fel på. Inte mig. Jag har 6240 tecken kvar, och ingen aning om vad jag ska skriva. Det går bara inte frammåt. I alla fall inte i någon typ av sammahängande form. Jag hittar på små bitar med saker jag kan skriva, men mer är det inte. Jag skyller på Christian. Så det så.


Idag tappade för övrigt Evita en tand. Lite läskigt först, men ett telefonsamtal till vetrinären försäkrade mig om att inget var onormalt och att det jag kan hålla ett vakande öga på är om hon äter som vanligt, och det gör hon. Lilla sötnosen är en stor flicka nu...

Kommentarer:
Postat av: Emma

Ska du lagga tanden i ett glas och se om Evita far tio kronor?
Vad ar det du skriver (eller inte skriver) om?

Postat av: innid

Ja, tanden ska läggas i ett glas, och sen ska hon nog få lite smaskigt godis eller nåt. Jag skriver om aktör/strukturperspektiv i boken Europe's Experimental Union. Grr. ARG! Men nu har jag bara 5 758 tecken kvar ungefär. Så det går frammåt! sakta, men säkert.

2007-10-02 @ 22:00:21
URL: http://innid.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits