Donatello!

Min cykel heter förresten Donatello efter Donatello i Ninja Turtles. Jag ska förövrigt behandla styret med Autosol som jag fått låna av pappa, samt vaxa ramen med "Turtle wax" (därav Donatello, plus en late night discussion om min turtles-ficklampa och -ryggsäck med Hapse).

Wickipedia säger följande om Donatello:

"Donatello - The brilliant scientist, inventor, and technological genius. He is perhaps the least violent Turtle, preferring to use his intellect to solve conflicts. He wears a purple mask and wields the staff. He is named after the sculptor Donatello."


Kommentarer:
Postat av: Karin

Ojoj, vilken fin cykel du har. mycket finare än min. när min cykel blev inlämnad löste cykelhandlaren rostproblemet genom att spraya på silverfärg på styret! jag är inte alls så ambitiös som dig.
Perfekt namn förresten :)

Postat av: Thorbjörn

"Donatello - The brilliant scientist, inventor, and technological genius. He is perhaps the least violent Turtle, preferring to use his intellect to solve conflicts. Ett perfekt namn på en cykel i Lund. Det må jag säga! Glöm inte att putsa!

2007-10-01 @ 11:52:37

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits