Kostym. Yes. Cykel. No.

I tisdags var jag och SysterB i Malmö och shoppade, och hade en mycket framgångsrik outing. Jag köpte faktiskt en kostym (!) precis som planerat, och dessutom för ungefär hälften vad jag hade budgeterat för! Jag kommer naturligtvis att lägga upp bilder, så snart jag har några bra bilder på den. Det var 30 dagars öppet köp, så jag ska visa den för lite folk och sen bestämma mig för om jag ska behålla den.

När jag så kom tillbaka till Lund och skulle cykla hem till Ercan för kvällens tisdagsklubb, så upptäcker jag att min cykel är stulen. Vackra Svarten är alltså borta. Snyft. Men min plan är att jag ska hitta den igen. Annars blir jag RIKTIGT sur. Kommunen hade i alla fall inte tagit den, möjligen ställt in den i närmsta fungerande cykelställ, så det får bli en tur till stationen igen och kontrollera imorgon.

Kommentarer:
Postat av: Ercan

Vi får hoppas på att den står i ett cykelställ. Trist om den är borta. Förresten, det är hälsningsgillet imorgon kl. 12.15.

2007-09-06 @ 22:06:00

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits