Tillbaka i paradiset

Igår var det introduktion till Statsvetenskap Kandidatkurs 61-90 poäng på Eden. Tillbaka i Paradiset. Förhoppningsvis får jag läsa kursen "The United States of Europe?"  i höst. Som andraval har jag "Problems of State Capacity" och i tredje hand valde jag "Democratization", men så långt ner hoppas jag att jag inte behöver hamna - även om det verar vara en intressant kurs.

Idag var jag och åt glass med
Emma på Per Tutti. Jag åt choklad och banan och hon åt choklad och grönt äpple. Gott var det. Sen hälsade vi på Evita och drack en kopp te. Vi diskuterade livsviktiga saker, så som varför hon inte tycker om nya Harry Potter-filmen (illa illa!) och

På tisdag är tisdagsklubben igång igen för då fortsätter TV4 visa andra säsongen av House (inte börja med tredje som jag trodde). Jag hejar för att det blir brownies som bakas.

Kommentarer:
Postat av: Ercan

Längtar mkt till House! Vi får ta och gå förbi majsan en snabbis och så kanske vi kan baka lite innan dess. Jag har inte sagt någon tid till Johan men jag kan säga en senare tid så kan vi komma lite senare. LÄÄÄÄÄÄNGTAR!

2007-09-02 @ 22:24:00
Postat av: Louise

Hej Ingrid! Det var längesedan jag skrev till dig nu. Det är så kul att du följt mig, trodde att detta skulle kännas som en evighet men det har ju egentligen gått hur fort som helst. Känns som att det bara var någon månad sen jag skrev mitt första inlägg på bloggen, men det har ju nästan gått fyra månader. Tiden går vääääldigt fort. Och snart så rycker tandställningen :) Har jag förstått det rätt att din pojkvän bor i Sthlm?! Om du brukar hälsa på honom här, och har en stund över/lust, så tycker jag att det vore kul att träffa dig, kanske över en fika eller så. Tänk på saken :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits