Innid bor inte i Lund längre

Helgen har sambon och jag spenderat i en liten flyttbuss, Lund t-o-r.


Min lägenhet är uppsagd, tömd och städad. Nycklarna är inlämnade. Lådor och hyllor och sånt är uppflyttade till den kungliga hufvudstaden, och i viss mån även uppackade.

Jag fick låna mors samtliga Leonard Cohen-skivor så att jag kan förbereda mig för 15 oktober. Yey!

Imorgon börjar sista veckan på jobbet, och nästa vecka börjar studierna. I fredags kom Natalie på att vi båda kommer vara i Stockholm i höst, och antagligen plugga båda två och skriva uppsats samtidigt. Så galet pepp vi blev. Men den kommande månaden ska vi spela så mycket squash vi bara kan. Oh yeah.

Kommentarer:
Postat av: lena

Skönt att allt tydligen gick bra. På vägen från er träffade jag på Katrin från Ekenäs. Hon blev glad över att höra vad du gör nu. Hälsade så mycket!

2008-08-25 @ 08:11:09
Postat av: lena

Skönt att allt tydligen gick bra. På vägen från er träffade jag på Katrin från Ekenäs. Hon blev glad över att höra vad du gör nu. Hälsade så mycket!

2008-08-25 @ 08:11:36

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits