Working Girl



Jag har fått jobb! Mitt sommarjobb vill ha mig tillbaka, fast på en annan tjänst! (Hmm, det där lät lite konstigt...) Jag ska jobba med förberedelser och genomförande av det svenska ordförandeskapet i EU hösten 2009 och börjar 8 januari. Woho! Jippie! Youppie! Yeye!

Jag trodde aldrig jag skulle få jobb på den här utbildningen, och se här: finanskris, ännu inte färdig med min magisterexamen och... eh, statsvetare och trots allt detta ligger det en tjänst i Rosenbad och väntar på mig!

Kommentarer:
Postat av: Ylva

Jo så kan det gå! Grattis, och ha det kul.

2008-12-15 @ 08:09:09
Postat av: Karin

Jättegrattis! inte alla som får rätt jobb innan de ens är klara med sin utbildning.



Evita tyckte förresten inte o mig i helgen. Vet inte vad det var med henne, hon hade nog fått en släng av fräs-sjukan. Hoppas den går över till nästa gång jag hälsar på.

Postat av: Bodil

Ha ha. Det är bara sånn hon är. Det är ingen sjuka. :)



Grattis till jobbet. Snälla ha håret sådär och sånn röd dräkt på första dagen!!! (och please introduce me för Harrison sen!! :D )

2008-12-16 @ 21:49:15
Postat av: Thorbjörn

Man gratulerar efter bästa förmåga. Det är bara att inse att dom klarar sig inte utan dig! Duktigt av dom att inse det.

2008-12-18 @ 10:57:26

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits