Beslut, inbjudningar, Bryssel och St. Petersburg

Ojojoj, vad det händer saker.

Jag far göra en massa saker som är väldigt avancerade. I fredags skrev jag ett avtal (!) som skickas till Bryssel och thinktanken European Policy Center, som anordnar ett seminarium i samarbete med oss (Sverige) och det slovenska ordförandeskapet. Oh yeah. Jag har jobbat som sjutton med det här. När Niels var i Oslo hos sin familj en vecka sa var det jag som skötte allt. Själv. Hade jag fragor fick jag ta upp det med biträdande enhetschefen.

Nu börjar allt rulla i alla fall. Inbjudningarna har gatt ut till de tilltänkta deltagarna. I fredags fick vi skicka inbjudningsbreven till ministern för kommentarer. Det gick bra, igar fick vi hans asikter och kunde vidarebeforda dem till Bryssel.

Apropa Bryssel sa far jag följa med ner för seminariet. Vi aker 10 mars (om mindre än tva veckor!) och kommer tillbaka 11. Oh yeah.

Mor och syster Y ska till St. Petersburg över pask, och jag har tänkt hänga pa. Jag har redan beställt intyg fran försäkringsbolaget. Och i april har jag och Sambon tänkt dra till Paris för en weekend. Najs. 

Kommentarer:
Postat av: Ercan

Oj vad det händer saker! Men det låter riktigt kul! Jag träffade på din Syster Y i måndags på träningen förresten. Roligt att jag iaf får träffa någon som är relaterad till dig nu när du
har övergivit mig :). Hoppas allt är väl! kram kram

2008-02-27 @ 10:37:53
Postat av: Emma

OMG!!!!!!!!!!!!!!!! Min guuuuuuuuud vad underbart det later!!! Jag vill ocksa!!!

Postat av: Ercan

nu har du inte bloggat på jääääääääääääääääääääääääättelänge! Snart åker du bort!

2008-03-06 @ 16:19:36
Postat av: Bodil

Oj vad det händer saker... Tycker det verkar som om det inte händer så mycket alls faktiskt ;)

2008-03-13 @ 14:39:41

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits