En uppsatsplan, en uppsatsplan, det är en uppsats med en plan...

Nu har jag mailat min uppsatshandledare en uppsatsplan, eller åtminstone ett första utkast på en sådan. Imorgon ska vi ha handledning per telefon, och då får jag väl ta och ställa lite frågor och sånt till henne om vad hon vill och hur hon tycker att jag ska göra. Kanske borde jag ta tillfället i akt att läsa in mig på metodlitteraturen, igen? Eller en första gång, beroende på vilken litteratur det gäller...

Nä, jag tror jag drar till gymmet istället. Jag tror jag äntligen är tillräckligt frisk för att träna! Youppie! S.A.T.S Stadshagen, here I come!

Eller ska jag kanske städa?


Kommentarer:
Postat av: Lena

Gick handledningen bra, när den väl gick av stapeln?

Mor

2008-11-07 @ 07:59:59

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits