pestkoleraebolahiv-sjukan

Jag har drabbats av en förkylning som inte är att leka med. I söndags kväll var jag och spelade squash och bastade med förken N (jag vann, som vanligt). På vägen hem kände jag mig lite torr och sträv i halsen. Sent söndag kväll känner jag hur det börjar svullna i hals och näsa.

Igår hade jag tidvis feber, halsont som jag nästan misstänkte var halsfluss (but, no), svullna bihålor och en täppt men ändå konstant rinnande näsa (hur fungerar det egentligen?).

Idag har jag fått skjuta upp pararbetandet till eftermiddagen för att kunna kurera mig lite. Jag vaknade någongång i natt och riktigt kände hur mitt imunförsvar försökte slå ihjäl alla äckliga virus. Bra verkar det inte ha gått för jag mår om möjligt ännu sämre nu - jag mådde till och med lite illa ett tag!


Men imorgon kommer Ercan och då ska vi äta lunch och leka på stan. Så då SKA jag vara frisk. Och dessutom får jag nu njuta av mina av fröken N nyvirkade rosa tofflor.

Kommentarer:
Postat av: Lena

Krya på dig,

kram

Mor

2008-10-08 @ 07:47:50
Postat av: Lena

och grattis på namnsdagen, kram, samma moder

2008-10-09 @ 08:05:18
Postat av: innid

Tack tack.

Postat av: Karin

Usch och fy!

Hoppas du blir frisk snart, eller det har du kanske redan blivit.

Krya på dig i alla fall!

2008-10-11 @ 20:47:02
URL: http://kajin.webblogg¨.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits