Bergamo

Bergamo. En liten stad i Alperna dar vi tillbringar lite av var tid pa ett hostel samt med att vandra runt i det mycket kuperade landskapet. Imorogn drar vi vidare till Bolonga dar vi ska bo pa ett hostel med breakfast included (det ar det iofs har ocksa) samt free internet acess!!! Underbart! Men det jag langtar efter mest av allt, ar maskintvattade klader. Vi har tvalflingor i vilka vi handtvattar nagra plagg at gangen i handfatet, men det ar inte samma sak.

 

Pa vart hostel har i bergamo bor det iallafall en kise vilken jag har matat med skogsbarsyoghurt. Smaskens tyckte kisen! Nu ska vi fortsatta ner pa stan och titta efter biljetter till bolonga samt glass.Mmmmums! Italiensk glass!

 


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Jag vill också åka någonstans. Vart som ehlst utom här faktiskt. Längtar bort, gråter varenda kväll för jag mår skit över att vara på det här jävla stället.

2005-07-20 @ 12:18:05
Postat av: Lena

Kom in på denna sida då jag sökte efter billigt boende i Bergamo. Har du adressen (ev mail) till ditt hostel?
Reser med Ryan Air och ska vidare till Piran i Slovenien.
Hälsningar
Lena

2005-09-02 @ 10:00:50

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits