Lika som... blåbär?

Min favorit-latenight-host har varit och besökt Sveriges bästa "riktiga" grannland; Finland. Han har tagit upp det faktum att han och Tarja Halonen ser likadana ut ett antal gånger , och gjorde t.o.m en sjuk reklam för henne inför presidentvalet som just varit. Det är det som är så fantastiskt med Conan, han gör faktiskt de där RIKTIGT sjuka grejerna, till skillnad från Letterman och Leno. Blev dock lite förvånad att han bara är 42 år, eftersom han i ett tidigare program hävdat att han var 56. Hmm... man kan helt enkelt inte lita på honom, men det är skit samma. Det är ju det som är så roligt!

Kommentarer:
Postat av: Haspe

Conan är bäst! Det är helt enkelt så. Tyvärr så missar jag nästan jämt det på TV nu förtiden. Förut när jag bodde i ettan så såg jag det jämt innan jag skulle sova. :-)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits