koordination=noll

Idag efter introduktionen och diagnosen gick jag och Ercan till gerda för att träna. Det fick bli aerobics bas. Åtminstone jag såg väldigt rolig ut, eftersom jag har noll koordination, men jag var i vart fall inte den enda. Det värsta var nog att jag inte kom ihåg ordningen man skulle göra de olika sakerna, och eftersom vi stod längst bak för att folk inte skulle titta och skratta, så såg man inte så mycket av ledaren heller.

Koordinationen ska byggas upp, tillsammans med musklerna och konditionen. Men det var inte alls så jobbigt som jag hade trott att det skulle vara faktiskt, men i helgen ska vi nog på step också- man måste ju prova allt.

Kommentarer:
Postat av: Ican

Kan informera alla om att det är superkul med aerobics. var även otroligt skönt att slippa vara den enda som inte kunde stegen eller fick armarna och benen att röra sig så smidigt som ledarens. Men kul var det, det krävde dock en hel del koncentration så man kunde inte skratta fullt lika mycket som man hade velat.

2006-01-20 @ 22:33:38
Postat av: malo

Står man längst bak ser man bara en massa människor som snurrar, dock ser man inte åt vilket håll eller med vilket ben eller i vilken takt. Är det inte konstigt att det ser kul ut ibland?

2006-01-21 @ 17:38:19

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits