OK, dags att ta ett ordentligt tag...

OK. Projekt: kondition 2010 har legat på is ett tag. I och för sig tränade jag lite i höstas med Erica, men eftersom jag opererades så blev det inte så mycket som jag önskat. I vår har jag dock ingenting som står emellan mig och träningsnarkomani.

Jag ska främst träna box och yoga. I julklapp fick jag ju en egen rosa yogamatta med tillhörande rosa väska, som jag ju måste använda tills den är praktiskt taget genomskinlig. Funderar dessutom på att investera i ett par boxhandskar; lånehandskarna känns inte jättefräscha, med tanke på hur mycket JAG svettas i dem...

Sen ska jag och Erica fortsätta med stånggympan. Det var faktiskt ganska roligt, om man bortser från träningsvärken jag hade i tre dagar efteråt. Dessutom ska vi testa step och aerobics och... ja, jag vet inte vad. Stannar Malo kvar i stan kanske jag skaffar gymtillägg och går med henne och tränar på maskiner och sånt. Häffa. Sånt har jag aldrig gjort på riktigt förut.

Kommentarer:
Postat av: ullis

Det blir bra bra Innid!
Träning är verkligen härligt när man gör det regelbundet, naturligt knark liksom! Och nyttigt!

2006-01-12 @ 23:47:01
Postat av: Ican

Super duper, kan inte vänta tills vi sätter igång med träningen igen! Ska bli kul att träna järnet, vi kommer att vara i så bra kondition i sommar att det inte är sant!

2006-01-13 @ 18:47:12

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits