fin klänning som jag vill ha!

Alltså, mamma tycker att jag ska ha NoaNoa-kläder. Det skulle jag i och för sig gärna ha - men jag har absolut inte råd att skaffa sådana!

I alla fall. När jag var hemma hos mamma igår så hade hon en katalog från NoaNoa som jag fick med mig hem, och jag hittade en JÄTTEFIN klänning som jag skulle vilja ha. Som sagt, jag har antagligen inte råd, men jag får väl intala mig själv att jag skulle se tjock ut i den eller nåt... hehe, så blir jag inte så ledsen... än så länge går det inte så bra...



NoaNoa

Kommentarer:
Postat av: Ican

Det är en jättesöt klänning! Den skulle passa dig jättebra! vilket iofs kanske inte är det du vill höra när du försöker intala digsjälv att saker och ting inte kommer passa så att du kan avstå från att införskaffa en massa nya kläder.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits