Kondition tillbaka på tapeten igen

OK, Ullis påpekade just att jag inte har postat ngt i den här kategorin på ett tag, vilket jag tar som en utmaning och jag är inte den som backar från utmaningar (bortsett från Emmas i mitt förra inlägg - sooo not doing that!). Alltså. Sedan sist har följande hänt...

  • ...jag har utnyttjat höstens gerdakort två gånger
  • ...jag har varit ute och joggat en gång (oh yes, ni läste rätt. Jag. Joggat. Bara runt kvarteret, men ändå)
  • ...jag har ått inflammationsutlöst astma + extremt dyr medicin för att kontrollera det
  • ...iPod Nano har släppts i ROOSA!
Så. Ja. Det har inte hänt jättemycket på just konditionsfronten, men jag har trots allt kvar mitt hopprep samt en ambition att börja springa mer. Men just den här veckan har det regnat ohyggligt mycket vilket har förvandlat kvarteret till en enda stor lerpöl. Not very nice.

Kommentarer:
Postat av: Jess

Du är utmanad!
Läs mer om det i min blogg...

http://jessjess.blogg.se/141106203908_utmaning.html#comment


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits