Madrid calling. Oh yeah.

Imorgon bär det av till Madrid. Oh yeah. Vi har nyss spenderat nästan 20 minuter med att leta efter mitt pass- mot slutet trodde jag verkligen att jag hade tappat bort det, men slutligen kommenterade Sambon att det kanske låg i någon handväska som jag inte använt sen Kroatien. Mycket riktigt. I Adidasryggsäcken låg det, prydligt nedpackat. Tack och lov för Sambon.

Har tittat lite på sidan med kommentrer om vårt Hostel. Tydligen är där "all night prostitutes on the doorstep". Hehe. Frukosten som ingår ska tydligen innehålla cocopops (yey!) och dåligt kaffe. Inte mig emot. Jag dricker inte ens kaffe, och Sambon skulle ändå ha önskat gå och ta en espresso på nåt café.

Nu väntar vi på att tvätten ska bli klar. Oh yeah. Sen är det bara att packa det ABSOLUT viktigaste. Eftersom vi delar på en väska och dessutom ska dit och shoppa så gäller det att vara effektiv. Det är nu förkärleken för listor och logistik kommer väl till pass. Oh yeah.

Kommentarer:
Postat av: Emma

mmmmm... listor...

Postat av: Sambon

Jag tar med latexstring och pengar. Det räcker.

2006-11-27 @ 21:31:29
Postat av: Emma

Förresten... vad skriver då hotellet i sin reklam...? "Dubbelrum. Inkluderat i priset: Frukost, fri tillgång till hotellets gym, och prostituerade dygnet runt."

2006-11-27 @ 22:50:45
URL: http://rumpkin.webblogg.se
Postat av: ullis

värst vad det blev många "oh yeah" där ;P
have a nice trip!

2006-12-01 @ 00:47:52
URL: http://www.akirlu.net

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits