nya byxor

Jag och Sambon åkte till Nova idag för att båda behövde nya jeans (men jag mest akut), och för att passa på att besöka ÖB när de nu skulle ha billiga datorväskor för 17"are.

Först irrade vi runt lite på Nova, tittade bland annat på fina kläder på Spirit som tyvärr inte riktigt passade vår budget, men efter visst om och men hittade vi ett par jeans till Sambon på Jack & Jones som satt jättesnyggt.

Efter lite lunch vågade vi oss slutligen in på JC där jag hittade inte mindre än TRE par jeans av olika modell i hyfsat rätt storlekar. Efter att ha provat fyra par och kommit fram till att jag nog skulle ha de svarta manchester-crockersen eftersom Dieseljeansen som jag tyckte bäst om inte fanns i en mindre storlek. Jag gick ut ur provrummet och la tillbaka de par som inte skulle med hem men passade på att fråga om dieselparet fanns i 25". 
"Det fanns inga på bordet" la jag till när jag frågade killarna som jobbade där.
"Hmm... det fanns tidigare idag i alla fall" säger en av dem och börjar rota i högen på bordet jag precis hade pekat på. Hör och häpna: han hittade inga 25:or! Jag får helt enkelt knata till JC här inne i "city" imorgon för att se om de har ett bättre utbud.

crockerjeans

Mina nya manchesterbyxor.

När manchesterbyxorna var betalda knatade vi vidare till ÖB. Där fick jag leta länge innan jag slutligen hittade trälådan där de kvarvarande laptopväskorna låg. Naturligtvis fanns bara väskor för 15" skärmar kvar. Hmpf. Antagligen har alla Lunds ägare av 17" laptops uppmärksammat erbjudandet (129:- för en väska. Oh yeah) och rusat till ÖB redan när reklamen kom i torsdags (?). Jag står alltså fortfarande utan. Surt.

Är det så att någon känner att de absolut jättegärna vill köpa en väska till min lilla Nancy, så fyller jag år på tisdag, och vill helst av allt ha den här. (Men en vanlig svart går också bra. Egentligen.)

Kommentarer:
Postat av: Ican

Snygga! Jag har också köpt jeans idag också på JC på nova. Svarta diesel jeans. Vilken färg var dina som du ville ha?

Postat av: innid

snarare mörkt mörkt blått än svart...

2006-09-11 @ 09:21:40
URL: http://innid.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits